Calimanesti CaciulataCalimanesti Caciulata
Forgot password?

Termeni și condiții

Urmatorii termeni si conditii se vor aplica tuturor rezervarilor, indiferent cum au fost efectuate (prin site-ul propriu, email, telefonic, agenție de turism, motoare de rezervari, direct la recepție/dispecerat de cazare). Va rugam sa va alocati timp sa le cititi inainte de a efectua o rezervare. Vă rugăm să citiți cu atenție politica de plată și de anulare înainte de a rezerva, precum și toți termenii și condițiile din acest document.

Semnand fisa de cazare si/sau consimtamantul dat online prin efectuarea unei/mai multor rezervari, oaspetele confirma ca a fost informat depre politica de aplicare a termenilor si conditiilor.

  1. PROCEDURI DE REZERVARE

Rezervările vor fi făcute prin site-ul propriu, email, telefonic, agenție de turism, motoare de rezervari sau direct la recepție/dispecerat de cazare.

Oaspetii vor primi o confirmare a rezervarii, in scris, odata ce rezervarea a fost securizata (plată online card, plata prin banca, cash sau plata card la receptie/dispecerat de cazare) printr-un depozit(reprezentând un avans de minim o noapte de cazare) sau un voucher de calatorie (pentru toate rezervarile efectuate printr-o agentie de turism).

Camerele rezervate vor fi reținute pentru clienții noștri până la ora 16:00 în ziua sosirii. Desigur există opțiunea de a sosi și mai târziu, dar în acest caz, vă rugăm să ne anunțați în prealabil. Altfel, rezervarea va fi ștearsă din sistemul nostru după ora 16:00.

Modificarile survenite in urma oricaror rezervari trebuie efectuate in scris prin email si va fi garantată prin confirmare scrisă din partea hotelului în măsura disponibilității. Tarifele survenite in urma modificarilor pot varia, in functie de natura schimbarii, cat si de disponibilitatea in momentul modificarii aduse rezervarilor.

Ne rezervam dreptul de a nu mai onora viitoare solicitari de rezervare si implicit de cazare turistica ale fostilor clienti, care au avut un comportament si un limbaj neadecvat, au provocat distrugeri/prejudicii in hotel/restaurant sau au perturbat ordinea si linistea publica in hotel/restaurant/zona spa.

  1. POLITICI DE CHECK IN (cazare) SI DE CHECK OUT (decazare)

Check In: incepand cu ora 16:00

Check Out: pana la ora 12:00

Hotelul este indreptatit sa cazeze un oaspete doar daca se supune acestor termeni si conditii. La sosirea la receptia hotelului, oaspetele va prezenta un document care sa ii demonstreze identitatea (carte de identitate, pasaport) angajatului hotelului prezent la receptie/dispecerat de cazare.

Oaspetele va verifica corectitudinea datelor înscrise de recepționer pe fișa de anunțare a sosirii și plecării și va semna pentru acuratețea datelor.

Cererile pentru modificarea orelor de check-in și check-out vor putea fi onorate, în mod gratuit, in functie de disponibilitate.

Oaspeții pot depozita pentru o perioada scurta bagajele, inainte sau dupa cazare, la recepția hotelului în locul destinat bagajelor.

Depasirea orei de decazare (check out) fara anuntarea in prealabil a receptiei, poate duce la extra taxe, inclusiv dar nu limitat la taxa de decazare tarzie sau chiar taxa de cazare pentru o noapte suplimentara.

Hotelul isi rezerva dreptul de a nu caza oaspeti sub influenta alcoolului sau a substantelor narcotice, cu atitudine agresiva, insultatoare verbal sau fizica in momentul de cazare (check in). De asemenea, hotelul este indreptatit sa solicite, de indata, oaspetelui care nu respecta aceste reguli, sa paraseasca incinta hotelului.

Face parte din politica hotelului sa nu discrimineze oamenii in functie de rasa, culoare, nationalitate, sex, statut marital sau social, varsta, origini etnice sau persoane cu dizabilitati si, ca o gazda responsabila, stim ca avem datoria de a ne proteja atat oaspetii si musafirii lor, cat si personalul de un comportament neadecvat. Oaspetele si musafirii sai au obligatia sa adere acestei politici, iar conducerea hotelului poate decide daca persoanele care nu au respectat aceasta politica mai pot ramane sau nu in hotel.

  1. TAXE, DEPOZITE SI PLATA

Tariful aplicat la momentul efectuării rezervării va fi cel din oferta disponibilă pentru perioada solicitată.

Tarifele includ TVA. Tarifele nu includ taxa de promovare turistică aplicată de oras. Pentru tarifele aplicate serviciilor adiționale, oaspetele se va adresa recepției hotelului.

Metoda de plata depinde de alegerea tipului rezervarii, iar termenii de plata respectivi pot varia in functie de rezervare.

Oaspetele are posibilitatea de a plati tariful pentru intregul sejur inainte de si/sau la sosirea la hotel, cat si pentru celelalte costuri sau cerinte solicitate hotelului in numerar sau cu card bancar. Daca depozitul a fost deja platit pentru a garanta rezervarea, oaspetele va plati diferenta pana la suma totala de plata in momentul sosirii la hotel. Costurile actuale vor fi platite doar in moneda locala a hotelului (lei/ron), in acord cu procesul de rezervare.

Oaspetele are obligatia de a plati in concordanta cu tariful agreat pentru cazare, cat si pentru extra serviciile agreate conform ofertarii.

Rezervarile trebuie sa fie garantate printr-un depozit sau prin vouchere de calatorie (pentru rezervarile efectuate prin agentii de turism sau tour operatori). Plata poate fi facuta prin transfer de bani electronic (in contul bancar mentionat pe factura proforma, in cazul rezervărilor efectuate telefonic sau prin email) sau prin card de credit(pentru rezervările efectuate online).

Hotelul nostru acceptă următoarele modalități de plată:

  • Cash: Lei
  • Card credit: VISA, Mastercard
  • Vouchere de vacanță: Edenred, Pluxee, Up
  • Carduri de vacanță: Edenred, Pluxee, Up

Plata rezervării făcută direct sau prin sistemul online, se va face în Lei. Toate facturile vor fi emise în Lei.

În caz de plată în avans serviciile sunt considerate rezervate după ce plata dumneavoastră a ajuns în contul nostru. Dorim să vă informăm că facturarea se poate face la recepție la solicitare.

  1. ANULARI SI NEPREZENTARI

Anularile asupra oricarei rezervari trebuie efectuate doar in scris pe adresa de email: rezervari@calimanesti-caciulata.ro cu minim 4 zile înainte de check-in. În caz contrar, avansul achitat nu se restituie.

Toate camerele care au fost confirmate ca rezervate vor fi pastrate pentru prima noapte a datei programate de sosire in situatia in care a fost facuta în scris o informare asupra sosirii tarzii. În caz contrar hotelul poate anula rezervarea fără alte anunțuri în prealabil.

  1. ÎNTRERUPEREA SEJURLUI

 Dacă durata sejurului achitat se scurtează din motive independente de hotel, contravaloarea serviciilor neconsumate, se transformă în voucher de avans pe care turistul îl poate folosi în termen de 12 luni.

În cazuri excepționale și de forță majoră, turistului i se poate restitui contravaloarea serviciilor neconsumate.

  1. PARCAREA PRIVATĂ

Hotelul nostru este dotat cu parcare privată, destinată oaspeților noștri pe care o pot folosi contracost. Parcarea este supravegheată video. Asiguram doar locuri de parcare, nu si paza autovehiculelor.

La barieră se eliberează un tichet de parcare. Acest tichet se poate achita la tonomatul de parcare, recepțiile de hotel și punctele de încasare pentru Aqua Park pentru clienții care nu solicită servicii de cazare.

Turiștii care beneficiază de servicii de cazare, vor prezenta tichetul de parcare la recepția hotelului unde se va elibera un card de parcare cu acces multiplu, reprezentând abonamentul de parcare pe perioada sejurului. Abonamentul se va achita la recepție, la momentul cazării. În ziua decazării, turiștii vor preda cardul la recepția hotelului și vor primi un tichet de ieșire din parcare.

Calimanesti Caciulata SA le sugereaza oaspetilor sa fie siguri ca autovehiculul este incuiat si sa nu isi lase obiecte personale de valoare in masina. Hotelul nu poate fi facut responsabil pentru daune facute de oaspeți in zona parcarii.

  1. CAZARE COPII

Copiii sub 7 ani au cazare gratuită dacă nu se solicită pat suplimentar, iar copiii cu vârsta cuprinsă între 7 și 16 ani achită 50% din valoarea pachetului. Persoanele cu vârsta de peste 16 ani sunt considerate adulți.

Oaspetii se obliga sa aiba grija de copiii alaturi de care se vor caza si nu ii vor lasa nesupravegheati in camera de hotel sau in spatiile publice ale hotelului.

  1. DETERIORAREA, DISTRUGEREA SAU INSUSIREA BUNURILOR HOTELULUI

Oaspetele va fi direct raspunzator pentru orice prejudiciu adus camerei sau spatiilor publice din hotel asupra oricarui mobilier, aparatura electronica, obiecte sanitare, pardoselii, finisajului sau oricarui accesoriu prin actul produs de sine sau musafirii săi.

Hotelul isi rezerva dreptul de a incasa contravaloarea oricarui obiect insusit sau distrus de catre oaspete din hotel. Taxa va acoperi toate costurile de inlocuire a obiectului disparut/distrus.

Hotelul isi rezerva dreptul de a actiona asupra oricarui oaspete care incearca sa blocheze căile de evacuare si care deterioareaza orice echipament folosit pentru detectarea si/sau stingerea de fum sau incendiu (detectoarele din camere si din spatiile publice, extinctoarele si/sau hidrantii).

Oaspetii care aduc astfel de prejudicii vor fi taxati cu orice cost survenit hotelului in urma actiunii lor, si pot fi indrumati sa paraseasca hotelul.

  1. OBIECTELE DE VALOARE SI CELE PIERDUTE/UITATE

Pentru depozitarea obiectelor de valoare, va rugam sa va adresati receptiei, spre depozitarea acestora in seif. Nu putem garanta siguranța pentru lucrurile lasate în cameră.

Dacă găsiți bunuri uitate/pierdute, vă rugăm să le predați la recepție.

Dacă părăsiți hotelul vă rugam să lăsați cheia la recepție. În caz de pierdere a cheii veți avea de plătit o taxa suplimentara.

In situatia in care personalul hotelului gaseste un obiect personal pierdut sau uitat de catre oaspete, hotelul va pastra acel obiect timp de o luna de la data de plecare a oaspetelui, timp dupa care hotelul va trata acel obiect la discretia proprie.

Hotelul nu este raspunzator in cazul pierderii sau deteriorarii obiectelor personale ale oaspetilor sau ale musafirilor oaspetilor.

Hotelul nu este raspunzator pentru deteriorarea sau disparitia obiectelor personale ale oaspetilor, in urma interactiunii acestora cu alte persoane in afara personalului hotelier sau musafiri/vizitatori ai oaspetilor, pe parcursul sederii.

  1. ANIMALE DE COMPANIE

Animalele/pasarile de companie nu sunt permise in cadrul hotelului.

  1. POLITICA DE NEFUMATORI SI FOC APRINS

Fumatul este strict interzis in toate camerele cat si in toate spatiile publice din interiorul hotelului, inclusiv culoarele, scarile, sala de conferinta, baile, si zona de receptie precum si tot parterul hotelului. Fumatul este permis doar in exteriorul hotelului, in zona publica special destinata si pe balcoane.

Aprinderea oricarei surse de foc, inclusiv de lumanari, artificii si / sau betisoare aromatice este strict interzisa in interiorul hotelului si va atrage dupa sine penalizari.

Pentru nerespectarea situatiilor descrise mai sus, hotelul are dreptul sa anunte politia si sa anuleze imediat cazarea fara a returna nicio valoare oaspetelui.

  1. SERVICII DE MASA

În incinta restaurantului este obligatorie ținută decentă!

Nu este permis accesul cu papuci (șlapi), maiou, pantaloni scurți.

Program Restaurant

Mic Dejun 07:00 – 10:00

Dejun 12:00 – 15:00

Cină 18:00 – 21:00

Ultima comandă – 20:45

Serviciile de masa pentru oaspetii cazati timp de minim doua nopti sunt prestate in sistem card valoric. 

În restaurant nu este permis consumul de băuturi alcoolice/nealcoolice sau produse alimentare aduse din afara unității.

Contravaloarea servirii mesei nu se poate achita cu vouchere de vacanță!

  1. INFORMARI GENERALE

Din motive de securitate, un sistem de supraveghere video este activ in exteriorul cladirii cat si in spatiile publice din interior. Folosirea inregistrarilor este facuta in mod regulat prin aplicarea legii de protectie a datelor personale.

Personalul hotelului nu este autorizat sa faca uz de aceste inregistrari si nici sa le puna la dispozitia unor terti, cu exceptia solicitarii in scris primita de la organele de politie, dupa legitimare.

Vă rugăm să respectați liniștea publică, să nu deranjați confortul altor oaspeți, mai ales după orele de liniște (22:00).

În cazul în care un oaspete are o plângere în timpul șederii sale la hotel, acesta trebuie să o aducă la cunoștința personalului hotelului cât mai curând posibil pentru a permite conducerii hotelului să se ocupe de această problemă pe durata șederii sale.

În caz că observați orice defecțiune în dotarea camerei, vă rugăm să anunțați la recepție.